6 بهانه عدم طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
6 بهانه عدم طراحی سایت

6 بهانه عدم طراحی سایت

حتما بارها برای شما پیش آمده است که به آنلاین کردن کسب و کار خود فکر کرده اید و دلایل و یا حتی مشکلاتی را در پیش روی خودتون دیده باشید. اما بسیاری از این دلایل ومشکلات به علت نا اگاهی وبرخی به علت عدم تعهد برخی طراحان سایت است. در این مقاله به این دلایل می پردازیم تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید.

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا

اگر برای ورود به دنیای اینترنت مردد هستید و نمی خواهید کسب و کار خود را آنلاین کنید. حتما دلایلی دارید. اگر دلایل شما در لیست زیر می باشد. حتما موارد گفته شده رو دنبال کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

1- نیاز به وب سایت ندارم

برای پاسخ به این مورد باید بگوییم بیش از 70 درصد مردم ایران از اینترنت استفاده می کردند و با شیوع ویروس کرونا این آمار بسیار بیشتر هم شده است و این به این معنی ست که شما درصد بسیار زیادی از بازار مشتریان خود را از دست داده اید. آیا نادیده گرفتن این موضوع و این حجم از کاربران که توسط بسیاری از سایت های رقیبان شما جذب می شوند کار درستی است؟

2- کسب و کار من نیاز به سایت و آنلاین شدن ندارد

این موضوع می تواند برای شما یک نکته مثبت باشد که بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید. همچنین توجه به این نکته هم داشته باشید که روز ربه روز کسب وکارهایی که حتی فکر آنلاین شدن آن ها رو نمی کردید به سمت آنلاین شدن می روند و کسب وکارهایی که هنوز آنلاین نشده اند سود کمتری دارند. این موضوع با شیوع ویروس کزونا بیشتر از همیشه مشاهده و قابل درک شد.

3- نمی توان هزینه طراحی وب سایت را پرداخت کنم

سودی که از ورود به دنیای اینترنت نسیب شما می شود و با توجه به اینه در کل کشور و حتی جهان شناخته می شوید بسیار بیشتر از هزینه ای است که یک بار فقط برای طراحی سایت انجام می دهید. همچنین می توانید برای شروع یک سایت معمولی جهت معرفی خود با هزینه کمتر ایجاد کنید و با دیدن نتیجه اون به سمت طراحی سایت های پیشرفته تر بروید. مطمئن باشید اگر طراحی سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید نتیجه مثبتی از آن خواهید گرفت و فعالیت خود را به سمت هرچه آنلاین تر شدن پیش خواهید برد.

4- به اندازه کافی مشتریان خود را داردم

این جمله از نظر فعالیت کاری وتجاری اصلا درست نیست. همواره رقیبان شما در حال تلاش بیشتر برای جذب مشتریان شما هستند و مخصوصا با وجود ویروس کرونا کاربران به دنبال راه های آنلاین و غیر حضوری برای دریافت خدمات خود هستند. حتی اگر هم وضعیت ویروس کرونا به پایان برسد به علت اینکه مردم با شیوه راحت تری برای دریافت خدمات آشنا شده اند و از سمت شما دور شده اند بازگشت آن ها به سمت شما، برایتان هزینه بر خواهد بود. گرچه طبق آمار ها 50  درصد جستجو ها در اینترنت نشان دهنده این است که کاربران دنبال نتایج محلی هستند. این به این معنی است که مشتریان نزدیک شما هم پیش از مراجعه حضوری یک بار در اینترنت جستجو می کنند.

5- به جای طراح یسایت از شبکه های اجتماعی استفاده میکنم

داشتن شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما خیلی خوب است، اما درباره این موضوع و خطراتی که شبکه های اجتماعی دارند و چرا باید در کنار شبکه اجتماعی حتما سایت داشته باشید در مقاله چرا باید سایت داشته باشیم؟ توضیح داده شده است.

6- وقت و دانش کافی برای نگه داری و مدیریت سایت رو ندارم

نگران این مورد نباشید، شرکت بهنیا با به کارگیری از کارمندان خود، مدریت و نگه داری سایت شما رونیز برعهده خواهد گرفت و همواره با هماهنگی با شما اطلاعات سایت شما را به روز رسانی میکند.

نتیجه

همان طور که میبینید دلایلی که به عنوان نمونه به آن ها پرداخته شد، بهانه هایی برار فرار از ورود به دنیای اینترنت هستند و در برخی از موارد نیز ترس هایی هستند که به خاطر عدم آشنایی از سایت و ویژگی های آن وجود دارد. اگر طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر بسپارید در مدت زمان کوتاهی نتایج مثبت آن را خواهید دید.

همچنین اگر دلایل دیگری دارید نیز، حتما برای ما در بخش نظرات بنویسید تا شما را راهنمایی کنیم.

محاسبه هزینه طراحی سایت

با استفاده سامانه هوشمند محاسبه قیمت شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا می توانید به چند کلیک به صورت خودکار قیمت سایت خود را تخمین بزنید. به راحتی روی ویژگی هایی که می خواهید کلیک کنید و در نهایت قیمت را مشاهده کنید. همچنین در صورت یکه با گزینه های موجود آشنایی ندارید، چندین آیتم آماده بر اساس کسب و کار تنظیم شده است، مورد مورد نظر و متناسب با کسب و کار خود را کلیک کندی تا به صورت خودکار گزینه ها و امکانات مرتبط با آن به صورت خودکار انتخاب شود. برای ورود به سامانه محاسبه قیمت طراحی سایت شرکت بهنیا کلیک کنید.

علاوه بر این می توانید از سفارش خود را به صورت سایت های آماده وردپرسی ثبت کنید. این سایت ها هزینه کمتری دارند و در مدت زمان کوتاه تری نیز آماده می شوند. جهت سفارش طراحی سایت های آماده و ارزان و مشاهده لیست قیمت ها کلیک کنید.

مشاوره رایگان

در صورتی که هرگونه سوال و ابهامی در زمینه طراحی سایت دارید می تونید با کارشناسان ومتخصصین شرکت بهنیا تماس بگیرید تا به صورت رایگان برای انتخاب بهترین ها به شما مشاوره ارائه دهند.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ستاره دار الزامی است. *