معرفی اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
معرفی اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

معرفی اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

یکی از اپلیکیشن های موفق در زمینه یادگیری زبان اپلیکیشن "لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی" می باشد که علاوه بر استفاده از تکنیک های به روز و منحصر به فرد باعث می شود لغات به حافظه بلند مدت شما منتقل شود، مشکل خسته کننده بودن یادگیر زبان رو حل کرده است. در ادامه به ویژگی های این اپلیکیشن محبوب خواهیم پرداخت.

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا

همیشه آموزش و یادگیری زبان یکی از چالش های افراد می باشد. از طرفی سنگین بودن و تعداد زیاد مطالب و از طرفی خسته کننده بودن یادگیری و مدت زمانی است که باید برای یادگیری اختصاص دهید. امروزه تکنیک های متعدد زیادی برای یادگیری زبان به وجود آمده است، اما اکثر این تکنیک ها خسته کننده می باشد و پس از مدتی افرادیادگیری زبان را رها میکنند. با گسترش اپلیکیشن ها، اپلیکیشن های یادگیر زبان زیادی منتشر شدند که به کاربر کمک می کنند تا راحت تر بتواند این مشکلات رو حل کند. اما همچنان یکی از مشکلات اصلی که خسته کننده بودن یادگیری زبان است حل نشد.

یکی از اپلیکیشن های موفق در این زمینه اپلیکیشن "لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی" می باشد که علاوه بر استفاده از تکنیک های به روز و منحصر به فرد باعث می شود لغات به حافظه بلند مدت شما منتقل شود، مشکل خسته کننده بودن یادگیر زبان رو حل کرده است. در ادامه به ویژگی های این اپلیکیشن محبوب خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

لینگوگیم تنها و اولین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از طریق بازی و رقابت فردی و گروهی در ایران می باشد. که از سطح مقدماتی تا پیشرفته را پوشش میدهد. لینگوگیم توانسته یادگیری زبان انگلیسی را از روش پر هزینه و غیر شاداب فعلی به سبک جدیدی که افراد با بازی و رقابت و یادگیری گروهی زبان خودشان را تقویت کنند تغییر دهد. لینگوگیم دارای الگوریتم جدیدی است که مورد تایید مراکز علمی کشور می باشد تا زبان انگلیسی برای همیشه وارد حافظه بلند مدت شما گردد.

در این اپلیکیشن از کتاب 4000 لغت ضروری پل نیشن (4000 Essential English Words) به عنوان منبع استفاده شده است که یکی از کتاب های معتبر و مرجع در سطح جهانی محسوب می باشد. همچنین علاوه بر آموزش لغات به آموزش مکالمه پرداخته شده است.

تمام بخش های برنامه به صورت بازی و رقابت طراحی شده است تا هیچگونه حس خستگی در کاربر ایجاد نشود. البته در کنار بازی بخش های مختلف برنامه به صورت آموزش معمولی موجود است که کاربرانی که نخواهند به صورت بازی به یادگیری بپردازند، از این طریق آموزش خود را دنبال نمایند.

ویژگی های اپلیکیشن لینگوگیم

لیست ویژگی ها:

  1. آموزش لغات در قالب بازی مرحله ای
  2. رقابت و هیجان در بازی دو نفره و بازی حذفی
  3. موسیقی
  4. جدول رده بندی
  5. چالش روزانه
  6. مکالمه
  7. آموزش
  8. پروفایل کاربری با قابلیت اختصاص آواتار
  9. دستاوردها
  10. چت گروهی و خصوصی
  11. پشتیبانی
  12. طرح ثبت شده و مورد تایید
  13. به روز رسانی های متعدد
  14. مورد توجه مارکت ها (استور های اندروید)

 

آموزش لغات در قالب بازی مرحله ای

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

در لینگوگیم علاوه بر استفاده از تکنیک مخصوص برای یادگیری لغات و انتقال لغات به حافظه بلند مدت، انواع بازی های مختلف و جذاب طراحی شده است است که مهارت های شنیداری، نوشتاری و تصویری شما را تقویت و درگیر می کند. در این بازی ها می توانید به راحتی سکه های خود را زیاد کنید و از آن در بخش های مختلف برنامه استفاده کنید. در بازی راهنماهایی تعبیه شده است که در صورتی که یک سوال رو نتونستید جواب بدید با استفاده از راهنما ها بتونید از مرحله رد شوید.

وجود بیش از 5000 مرحله باعث شده است که همیشه بتونید از این برنامه برای یادگیری لغات استفاده کنید و با قابلیت مرور کردن لغات همیشه در حال محک خوردن حافظه تان هستید. البته پیش از شروع بازی و ورود لغات جدید نیز، آموزش اولیه به کاربر داده می شود تا بدون پیش زمینه ای وارد بازی وسوال ها نشوید.

انواع بازی های موجود در اپلیکیشن لینگوگیم

  • بازی معنی لغت به صورت گزینه ای (انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی)
  • بازی معنی لغت به صورت تصویری
  • بازی معنی لغت به صورت صوتی
  • بازی املا به صورت حدس کلمه
  • بازی املا به صورت تایپ کلمه
  • بازی املا به صورت مرتب سازی لغات
  • بازی املا به صورت کشیدن کلمات در جای مناسب
  • بازی حذف کلمه بر اساس معنی
  • بازی حافظه
  • بازی حدس کلمه (Hangman)
  • و ...

رقابت و هیجان در بازی دو نفره و بازی حذفی

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

علاوه بر بازی به صورت انفرادی برای محک زدن خود می تونید با سایر کاربران رقاببت کنید. در بخش های بسیار جذاب در اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی رقابت دو نفره و چند نفره است که در هیچ اپلیکیشن زبان دیگری دیده نمی شود.

بازی دو نفره

در بازی دو نفره می توانید یک کاربر را به صورت تصادفی و یا از لیست دوستان خود انتخاب کنید و به رقابت با آن فرد بپردازید. هر کاربر می تواند 4 با بازی کرده و امتیاز دریافت کند و در پایان امتیازهای دریافتی جمع می شود و یک اربر به عنوان برنده انتخاب می شود. تمام اطلاعات بازی کاربر ثبت می شود و می توان آمار بازی هر کاربر را در صفحه پروفایل آن ها مشاهده کنید.

بازی حذفی

علاوه بازی دونفره میتوانید به بازی های چند نفره هم وارد شوید. در این بخش، چندین تورنومنت وجود دارد که کاربران به انتخاب می توانند وارد هر ی از تورنومنت هایی که می خواند بشوند، با شروع تورنومنت کاربران با استفاده از قرعه کشی به صورت تصادفی با یکدیگر رقابت می کنند و نفر برنده به مرحله بعدی مسابقات صعود می کند و در پایان به نفر برنده در فینال جایزه اعطا می شود.

موسقی

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

از بخش های جذاب و جدید اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی بخش موسیقی است. در این بخش اهنگ های مختلف و زیادی به زبان انگلیسی وجود دارد که علاوه بر این که می توانید به آهنگ ها گوش دهید، می توانید متن کامل آهنگ رو به همراه ترجمه فارسی آهنگ مشاهده کنید. بخش موسیقی لینگوگیم مانند یک پخش کننده موسیقی کامل عمل می کند و تمام امکاناتی که یک پخش کننده باید داشته باشد رو داراست.

می توانید لیست پخش اختصاصی خود را ایجاد کنید و آهنگ های دلخواه خود را به لیست پخشتان اضافه نید تا فقط آهنگ های دلخواه شما پخش شود. همچنین مهم ترین بخش این قسمت که آن را متمایز میکند، هماهنگ بودن متن آهنگ با موسیقی است. به این صورت که متن قسمتی که در حال پخش است به صورت خودکار نمایش داده می شود و با رنگ متفاوت تری نشان داده می شود. همواره آهنگ های جدیدتری به  صورت آنلاین برنامه اضافه می شود.

در صورتی که فضای کافی برای ذخیره آهنگ ها در تلفن همراه خود ندارید، نگران نباشید. می توانید بدون دانلود آهنگ ها به صورت آنلاین به آهنگ ها گوش دهید. البته قابلیت دانلود آهنگ ها و به اشتراک گزاری آن ها در شبکه های مجازی همچون تلگرام، واتس اپ و ... نیز وجود دارد.

جدول رده بندی

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

همان طور که توضیح داده شد، برنامه به صورت بازی طراحی شده است، هر یک از کاربران با انجام بازی ها امتیاز هایی دریافت می کنند که این امتیازات بر اساس بازی های مختلف متفاوت است. کاربران بر اساس امتیازاتشان در جدول رده بندی قرار می گیرند. از نکات جذاب این بخش، جدول های رده بندی مختلف است که به اختصار به آن ها خواهیم پرداخت.

جدول رده بندی لیگ ها

در بازی 3 سطح از جداول رده بندی وجود دارد. رده بندی لیگ ها از بخش های اصلی و مهم برنامه است. کاربران در 3 سطح مقدماتی، پیشرفته ( 3 لیگ) و حرفه ای دسته بندی می شوند و با یکدیگر در لیگ خود رقابت می کنند. در پایان هر هفته نفرات برتر هر لیگ به لیگ بالاتر خود صعود و نفرات انتهایی به لیگ پایین تر سقوط می کنند. همچنین به نفرات برتر هر لیگ سکه و الماس فراوانی اعطا می شود.

جدول رده بندی کلی

در این جدول، امتیازهای کلی کاربران از ابتدای ثبت نام نمایش داده می شود و کاربران بر اساس امتیاز کلی آنها رده بندی می شوند.

جدول رده بندی بازی دو نفره و بازی حذفی

در این جدول کاربران بر اساس امتیازاتی که در بازی دو نفره و بازی حذفی دریافت کرده اند، رده بندی می شوند.

چالش روزانه

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

از جمله مزیت های اپلیکیشن لینگوگیم این است که همیشه یک مورد رو برای سرگرم کردن و ایجاد رقابت و حتی جایزه دادن به شما در جیب خود دارد. از بخش های جالب دیگر برنامه چالش روزانه است. هر روز چالش های مختلفی برای کاربران در نظر گرفته می شود که کاربران می توانند با انجام چالش ها و به پایان رسوندنشون جایزه ویژه ای دریافت کنند.

مکالمه

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

لینگوگیم تنها به آموزش لغات بسنده نکرده است. در نا رآموزش 4000 لغت نیز، به آموزش مکالمه در قالب بازی و امتیاز پرداخته است. بخش های مکالمه از سطح مقدماتی شروع می شود و رفته رفته سخت تر می شود. از ویژگی های اساسی بخش مکالمه تعیین سطح می باشد که با استفاده از یک آزمون می توانید مراحلی را که به آن ها مسلط هستید بدون انجام بازی از آن ها بگذرید. علاوه بر آموزش به صورت بازی بخش مکالمه دارای آموزش بدون بازی نیز است که توضحی در مورد قواعد موجود در هر درس ارائه می دهد. همچنین به علت اینکه هدف در این بخش مالمه است معنی لغات موجود در هر مرحله نیز بهشمانمایش داده می شود.

در بخش مکالمه نیز همانند بخش آموزش لغات، بازی های مختلف به شیوه های مختلف در نظر گرفته شده است.

  • یافتن کلمه از روی صوت
  • پر کردن جای خالی از روی صوت
  • خواندن کلمه توسط کاربر و سنجش آن توسط برنامه
  • مرتب سازی جمله از روی صوت
  • مرتب سازی کلمه با توجه به معنی
  • پر کردن جای خالی با خواندن کلمه توسط کاربر و سنجش آن توسط برنامه
  • و ...

آموزش

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

همانطور که پیشتر گفته شد علاوه بر آموزش به صورت بازی، آموزش بدون بازی در برنامه نیز وجود دارد. لیست کامل لغات به همراه یک مثال و معنی آن و همچنین یک توضیح درمورد کلمه در بخش آموزش وجود دراد. فونوتیک و صوت روان و غیر سیستمی توسط انسان نیز از ویژگی های بخش آموزش می باشد. علاوه بر این می توانید کلماتی را که نشان دار کنید تا بعدا به راحتی کلمات را پیدا کنید. همچنین با هر 20 کلمه یک داستان نوشته شده است که به یادگیری لغات در قالب جمله کمک می کند.

برخی از قابلیت های بخش آموزش:

  • جستجو در کلمات
  • نمایش فونتیک
  • پخش صوت با خوانش توسط انسان
  • پیمایش بین لغات به صورت خودکار
  • مثال از کلمه به همراه معنی و توضیح در مورد کلمه
  • نشان دار کردن کلمات
  • داستان ها متعدد
  • خوانش صوتی داستان توسط انسان با مشخص شدن کلمات اصلی
  • ارائه آمار از وضعیت یادگیری کلمات
  • لیست کلماتی که پاسخ اشتباه به آن ها داده اید جهت مرور مجدد
  • توضیح از قواعد مکالمه
  • لیست مثال های موجود در مکالمه به همراه  معنی و خوانش توسط انسان
  • و ...

سایر بخش های جانبی

از ویژگی های جالب و جذاب اپلیکیشن لینگوگیم بخش های متفرقه آن است که می توانید اوقات فراغت خود را نیز در آن سپری کنید. درادامه به صورت مختصر به برخی از ویژگی های متفرقه اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی می پردازیم.

پروفایل کاربری با قابلیت اختصاص آواتار

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

در این بازی می توانید پروفایل شخصی خود را داشته باشید. می توانید علاوه بر داشتن نام کاربری اختصاصی و منحصر به فرد یک نام نمایشی زیبا برای خود داشته باشید. همچنین می توانید یک نوشته جهت اطلاع از وضعیت خود و یا یک جمله زیبا در پروفایل خود بنویسید به اصلاح همان بیو (Bio) یا Status در سایر اپلیکیشن ها گفته می شود. اما بخش جذاب تر این برنامه قابلیت ایجاد آواتار اختصاصی برای خود است. برنامه دارای کلکسیونی از انواع چشم، لب، ریش و سبیل، مو و کلاه است که با استفاده از آن می توانید انواع آواتارهای مختلف از خود را بسازید.

دستاوردها

آموزش زبان با بازی - لینگوگیم

دستاوردهایی که در بازی کسب کردید را میتوانید در بخش دستاوردها مشاهده کنید. همچنین در پروفایل سایر کاربران نیز می توانید وضعیت دستاوردهای آنان را مشاهده کنید. با تکمیل هر دستاورد می توانید از بازی جایزه دریافت کنید.

چت گروهی و خصوصی

می توانید با دوستان خود به صورت خصصی از بخش لیست دوستان خود چت کنید و یا در بازی دونفره با حریف خود چت کنید. اما از ویژگی های برجسته اپلیکیشن لینگوگیم چت روم گروهی است. در این بازی 3 نوع چت روم وجود دارد. چت عمومی که بحث وگفتگو در این چت روم آزاد است و می توانید در موضوعات مختلف به گفتگو بپردازید. چت آموزشی که د رآن تنها مباحث آموزشی گفته می شود و تمام چت ها در زمینه آموزش است. چت انگلیسی که در این چت روم تنها اجازه چت به صورت انگلیسی را داریدو نمی توانید با زبان فارسی چت کنید.

علاوه بر نظارت مدیران اصلی بر محتوای چت ها، ناظرینی از بین کاربران برای بخش چت روم ها در نظر گرفته شده است که مطالب موجود در چت ها رو مدیریت میکنند و جلوی هرگونه ی احترامی و استفاده از کلمات نامناسب را میگیرند. همچنین قابلیت گزارش محتوای نامناسب نیز در برنامه گنجانده شده است.

پشتیبانی

از مهم ترین بخش های هر پروژه ای پشتیبانی کاربران و دریافت نظرات و انتقادات آنان است. در اپلیکیشن لینگوگیم با هدف احترام به کاربران و در راستای جلب رضایت حداکثری بخش پشتیبانی در برنامه قرار گرفته است که همواره بسیار سریع به مشکلات و انتقادات کاربران رسیدگی می کند.

طرح ثبت شده و مورد تایید

طرح و ایده اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی در پارک علم و فناوری مورد تاید قرار گرفته شده است و به عنوان یکی از پروژه های خلاقانه ثبت شده است. اپلیکیشن لینگوگیم با عبور از آزمون های مختلف و بررسی های مختلف توسط کارشناسان مختلف به مرحله انتشار رسیده است و از جهات مختلف این برنامه مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

به روز رسانی های متعدد

با توجه و بررسی نسخه های مختلف اپلیکیشن لینگوگیم از ابتدا تاکنون متوجه خواهید شد که این برنامه در مدت کوتاهی تا چه حد پیشرفت کرده است و بخش های مختلفی به آن اضافه شده است. اپلیکیشن لینگوگیم همواره در حال به روز رسانی و افزودن یا ویرایش بخش های مختلف آن است. همچنین مشکلات این برنامه نیز با گزارش کاربران د ربخش پشتیبانی آن خیلی زود پیگیری شده و در قالب به روز رسانی رفع می گردد.

مورد توجه مارکت ها (استور های اندروید)

اپلیکیشن لینگوگیم از ابتدای انتشار مورد توجه مارکت های مختلف اندروید بوده است و بارها توسط آن ها در لیست برنامه های منتخب صفحه اصلی و یا دسته بندی ها آن ها قرار گرفته است که نشان از کیفیت بالای آن دارد.

جهت مشاهده جزئییات بیشتر خبر دستاوردهای اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

این اپلیکیشن در 3 مارکت معتبر اندرویدی یعنی کافه بازار، مایکت و چهارخونه قرار دارد و به صورت رایگان می توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک مستقیم برنامه همواره در سایت برنامه قرار می گیرد. علاوه بر این راه ها می توانید قبل از انتشار برنامه در مارکت ها نسخه جدید برنامه را در کانال تلگرام آن دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از کافه بازار دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از مایکت

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از مایکت

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از کانال تلگرام

ورود به سایت اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

 

نظرتون رو در مورد این اپلیکیشن در بخش نظرات زیرهمین پست برای ما بنویسید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ستاره دار الزامی است. *