طراحی سایت در لنگرود

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
طراحی سایت در لنگرود

طراحی سایت در لنگرود

در صورتی که دارای یک کسب و کار در شهرستان لنگرود استان گیلان هستید و هنوز وب سایت ندارید و یا وب سایت شما یک وب سایت معمولی است و قصد ارتقای وب سایت خود را دارید. حتما این مقاله را تا آخر بخوانید.

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا

با توجه به، به وجود آمدن تعداد زیادی از سایت ها و فروشگاه های آنلابن و شرایطی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا با آن رو به رو شدیم، کسب و کارهایی که فاقد وب سایت نباشند. به مرور زمان از چرخه فعالیت خارج خواهند شد و برای باقی ماندن در بازار و حفظ جایگاه خود نیاز به ساخت سایت حتی فقط در جهت معرفی خود دارند. اما داشتن یک وب سایت به تنهایی کافی نیست. توجه کاربران به وب سایت های جلب می شود که محیط تعاملی ساده و کاربر پسند داشته باشند.

بنابراین برای اینکه خود را به عنوان یک کسب و کار حرفه ای و با کیفیت معرفی کنید، نیازمند طراحی یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت هستید. تیم حرفه ای شرکت بهنیا با بهره گیری از متخصصین حرفه ای و با تجربه بالا شما را در زمینه طراحی و پیاده سازی قوی ترین وب سایت برای رسیدن به این هدف یاری می کنند و آماده طراحی سایت در لنگرود و سایر شهرهای استان گیلان هستند. برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت هایی که شرکت بهنیا ارائه می دهد با این مقاله با ما همراه باشید.

چرا کسب و کارهای لنگرود باید وب سایت داشته باشند؟

اگر هنوز برای کسب و کار خود سایت ندارید و یا هنوز به این نتیجه نرسیده اید که باید سایت داشته باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری درباره سفارش طراحی سایت در لنگرود مقالات زیر را مطالعه کنید.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

6 بهانه عدم طراحی سایت

ویژگی مورد نیاز طراحی سایت

همان طور که پیش تر گفته شد یک سایت با کیفیت باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند با سایر وب سایت ها رقابت کند. شرکت بهنیا در ساخت سایت، تمام این ویژگی ها را رعایت می کند تا شما دارای بهترین سایت برای کسب و کار خود در لنگرود باشید.

داشتن نمونه کار طراحی سایت

پیش از سفارش طراحی سایت در لنگرود، بهتر است که نمونه کارهایی از مجری پیاده سازی را ببینید. دیدن نمونه کار به شما کمک می کند که یک تصویر و ذهنیت اولیه از وب سیات خود را داشته باشید. علاوه بر این می توانید کیفیت تولیدات مجری طرح را بسنجید. با استفاده از لینک زیر می توانید برخی از نمونه کارهای طراحی سایت شرکت بهنیا را ببینید. (جهت هدایت به صفحه نمونه از سایت روی علامت چشم بر روی تصویر نمونه کار کلیک کنید)

نمونه کارهای طراحی سایت در لنگرود

تیم طراحی سایت

عموما وب سایت هایی که در سطح اینترنت طراحی می شوند تمام بخش های آن به طور کامل توسط یک شخص طراحی و پیاده سازی می شود. این مورد باعث می شود که کیفیت کار پایین بیاید و همچنین پشتیبانی های بعدی سایت را دچار مشکل خواهد کرد. طراحی سایت چندین بخش متفاوت از جمله: طراحی گرافیک و ظاهر، پیاده سازی گرافیک (فرانت اند)، پیاده سازی سمت سرور ( بک اند)، طراحی دیتابیس، سئو و بهینه سازی و ... دارد که مسلما تمام این بخش ها را نمی تواند یک فرد انجام دهد. بنابراین بهتر است که کار طراحی سایت در لنگرود خود را به یک تیم با تجربه بسپارید. وقتی ساخت سایت به صورت تیمی انجام شود عملیات طراحی سایت سریع تر و دقیق پیش می رود و با خارج شدن یکی از عوامل کل پروژه از کار نمی افتد و سایر بخش ها به کار خود ادامه می دهد.

شرکت بهنیا با بهره گیری از تیمی با تجربه و متعهد اقدام به طراحی قویترین سایت برای کسب و کار شما در لنگرود می کند.

بهینه سازی سایت

اینکه شما فقط یک سایت در لنگرود داشته باشید نمی تواند به تنهایی کافی باشد. سایت شما باید از نظر کدنویسی، طراحی قالب و محتوا و ... به صورت بهینه و مطابق با معیارهای موتورهای جستجویی نظیر گوگل باشد. یک سایت در لنگرود زمانی می تواند جایگاه خود را ارتقا و سپس حفظ کند که بهینه سازی شده باشد. اصطلاحا به عملیات بهینه سازی سایت سئو گفته می شود. سئو و بهینه سازی سایت یک فرایند کاملا تخصصی است که حتما باید توسط کارشناسان مربوطه آن انجام پذیرد، چرا که اگر با قوانین آن آشنا نباشید نه تنها به وضعیت سایت شما کمک نمی کند بلکه می تواند به جایگاه سایت ضربه بزند.

سایت های طراحی شده توسط شرکت بهنیا در لنگرود به صورت پیش فرض از نظر طراحی قالب و کدنویسی بهینه شده اند و یک سئوی اولیه نیز برای آن ها انجام می پذیرد. سپس در صورتی که بخواهید سئو ها جانبی و بیشتری را با استفاده از ابزارهای تحلیلی و بررسی های متوالی داشته باشید، می توانید انجام این کار را به کارشناسان و مشاوران شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا بسپارید.

جهت توضیحات بیشتر درباره سئو و بهینه سازی سایت (افزایش بازدید) کلیک کنید.

انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت

یکی از نکات مهم در طراحی سایت در لنگرود انتخاب زبان و محیط پیاده سازی ساخت سایت است. زبان و محیط برنامه نویسی سایت باید متناسب با سایت مورد نظر و نیاز مشتری و کاربران انتخاب شود. برخی از سایت ها نیاز به ارتقا ندارند و پیچیده خاصی ندارند بنابراین می توان با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده (مانند وردپرس، جوملا و ...)، سایت را آماده کرد اما برخی از سایت ها نیاز به ارتقا و تغییراتی در آینده دارد که این چنین سایت ها را باید با استفاده از زبان های برنامه نویسی متناسب با پروژه پیاده سازی نمود.

شرکت بهنیا با استفاده از تیمی مجرب و حرفه ای و ارائه مشاوره های رایگان بهترین زبان و محیط ساخت سایت را با تنوع بالا برای شما انتخاب می کند.

طراحی گرافیکی ظاهر سایت

بخش اولی که کاربران را در نگاه اول به سایت جذب می کند، ظاهر و نمای سایت است. بنابراین برای اینکه بتوانید در همان ورود اولیه کاربران اون ها رو جذب کنید باید از رنگ بندی مناسب و المان های گرافیکی جذاب استفاده کنید. همچنین رعایت برخی ساختارهای معمولی که در طراحی سایت به کار می رود از الزامات طراحی گرافیک سایت می باشد. شرکت بهنیا با استفاده بهترین طراحان گرافیک یک ظاهر جذاب و کاربر پسند را برای سایت شما در لنگرود شما طراحی می کند.

خدمات طراحی گرافیک

شرکت بهنیا برای افرادی که سفارش طراحی سایت در لنگرود می دهند، خدمات ویژه ای دیگری با تخفیف ویژه ارائه می دهد. ازجمله این ویژگی ها، طراحی گرافیک برای بنر سایت، طراحی قالب برای اینستاگرام، طراحی تصاویر برای پست ها و محصولات، طراحی لوگو و ... می باشد. استفاده از تصاویر زیبا و کاربر پسند باعث جلب اعتماد کاربران و نشان دهنده کیفیت کار شما است. متاسفانه بسیاری از کسب و کارها فاقد لوگو می باشند و یا لوگوی بسیار ساده ای دارند. همچنین با داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام باعث می شوید که کاربران شما را به عنوان یک کسب و کار واقعی و جدی بشناسند. بنابراین می توانید تمام این موارد را با هزینه بسیار پایین به تیم  قوی طراحی شرکت بهنیا بسپارید.

پشتیبانی طراحی سایت

یکی از قسمت های بسیار مهم طراحی سایت در لنگرود پشتیبانی آن است. متاسفانه در چندین سال اخیر بسیاری از سایت هایی که توسط اشخاص ساخته می شوند به علت عدم پشتیبانی باعث شده اند که اعتماد افراد و انگیزه آن ها به داشتن سایت کم شود. بسیاری از سایت ها به علت اینکه توسط تیم متعهد و حرفه ای ساخته نشده اند با به وجود آمدن یک مشکل از کار میفتند و کنار گذاشته می شوند و یا پس از گذشت یک سال تمدید نمی شوند. سایت هایی که توسط شرکت بهنیا در لنگرود ساخته می شوند دارای بهترین پشتیبانی طراحی سایت می باشند و همواره به روز رسانی شده ومشکلات آن ها رفع می شود.

قرارداد و پشتیبانی دائم

بسیاری از سایت هایی که در لنگرود طراحی می شوند به علت اینکه فاقد قرارداد های رسمی هستند غیر قابل پیگیری هستند و ممکن است کارتمام نشود و یا سایتی که تحویل داده می شود با ویژگی هایی که مشخص شده بود متفاوت باشد. همچنین عموما قراردادهای که تنظیم می شوند فاقد بندهای اصلی هستند و مجری طراحی سایت هیچگونه تعهدی را ارایه نمی دهد.

بنابراین حتما سفارش های ساخت سایت در لنگرود را با قرارداد رسمی درخواست کنید. سفارش های طراحی سایت که توسط شرکت بهنیا انجام می شوند با قرارداد رسمی و ارائه تعهدات کامل می باشند. بنابراین می توانید با خیال راحت یک قرارداد رسمی با یک شرکت ثبت شده به انجام برسانید. قرارداد را بر اساس تفاوق طرفیت تنظیم می شوند و مدت زمان تحویل سایت مشخص می شود. همچنین امکان پرداخت قستی مبلغ قرار داد نیز فراهم آورده شده است. در قراردادها، پشتیبانی نیز ذکر شده است و شرکت بهنیا سایت هایی را که در لنگرود طراحی می کند به صورت دائمی پشتیبانی می کند.

پشتیبانی فنی طراحی سایت

با توجه به اینه روز به روز به تعداد سایت ها افزوده می شوند و رقبای بیشتری وارد بازار می شوند، صرفا با داشتن یک سایت در لنگرود نمی تواند به هدف اصلی رسید. بنابراین باید بتوانید با نحوه فعالیت و ابزارهای دنیای دیجیتال و بازاریابی دیجیتال آشنایی داشته باشید. انجام چنین کاری علاوه بر داشتن تخصص لازم نیازمند صرف زمان و یادگیری برخی از مفاهیم می باشد. به همین دلیل است که برخی کسب وکارها با آن که دارای سایت در لنگرود هستند خیلی موفق عمل نمی کنند.

مشاوره تجارت الکترونیک

شرکت بهنیا با داشتن افرادی با تجربه و متخصص در زمینه تجارت الترونیک و آشنا به ابزار های تحلیلی دنیای دیجیتال، می تواند مشاوره های کاربردی در این زمینه به کسب و ار شما ارائه دهد تا راندمان کار شما افزایش پیدا کند. همچنین می توانید کمپین های تبلیغاتی ویژه ای ایجاد کرده و یک محصول یا بخش خاصی از سایت در لنگرود را تقویت کنید. راه کارهایی که در مشاوره به شما اعلام می شوند پس از بررسی و تحلیل کامل کسب وکار شما است و به صورت ویژه بر روی کار شما متمرکز است.

انواع طراحی سایت

سایتی که انتخاب می کنید باید متناسب با کسب وکار و نیاز شما باشد. بنابراین باید با توجه به نوع کسب وکار و هدف خود تعیین کنید که به چه نوع وب سایتی نیاز دارید. در ادامه به برخی از انواع سایت ها در لنگرود می پردازیم تا بتونید انتخاب مناسبی برای سفارش خود داشته باشید. همچنین در صورتی که نتونستید سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید، نگران نباشید. میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.

همچنین می توانید مقاله انواع سایت ها در لنگرود را هم جهت اطلاعات بیشتر مطالعه نماید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

سایت فروشگاه اینترنتی
سایت فروشگاه اینترنتی

 

سایت های فروشگاه اینترنتی همانطور که از اسم آن ها مشخص است محصولات را به فروش می رسانند. سایت های فروشگاهی صفحه اصلی کاملا متفاوتی نسبت به سایر انواع سایت ها دارند. در صفحه اصلی سایت های فروشگاهی درلنگرود محصولات دیده می شود و تمرکز اصلی سایت در فروش و نمایش محصولات می باشد. در صورتی که تعداد محصولات شما بسیار زیاد است بهتر است که سایت فروشگاهی داشته باشید. از ویژگی های اصلی سایت ها فروشگاهی در لنگرود، فروش محصول به صورت آنلاین و با کمترین میزان دخالت انسان می باشد و شما فقط به مدیریت سفارشات و یا ارسال محصولات سفارش داده شده می پردازید و کاربران خودشان محصولات را بررسی و انتخاب میکنند و در لحظه مبلغ تعیین شده را برای محصولات پرداخت میکنند.

طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی
سایت شرکتی

اگر از مدیریان یک شرکت یا سازمان در لنگرود می باشید. داشتن وب سایت برای شما کاملا الزامی است. اولین کاری که کاربران با شنیدن یا دیدن نام شرکت شما انجام می دهند جستجوی آن در سطح اینترنت است. با داشتن یک وب سایت در لنگرود می توانید به برند و شرکت خود اعتبار ببخشید. در سایت های شرکتی هدف اصلی معرفی شرکت و حوزه فعالیت آن است. می توانید کاتالوگ ها، تصاویر و اخبار شرکت را در سایت درج کنید. در صورتی که شرکت شما دارای محصولاتی است می توانید صفحه و بخشی جداگانه به عنوان فروشگاه به سایت اضافه کنید و به فروش آنلاین محصولات خود نیز بپردازید.

طراحی سایت پورتال

پورتال های محلی برای پرس و پاسخ و تبادل نظر بین کاربارن می باشد. عموما در حالت عادی بین کاربران سایت ارتباطی برقرار نمی وشد و در بخش های محدودی همچون نظرات به صورت غیر مستقیم کاربران با یکدیگر ارتباط دارند و موضوع ارتباطی آن ها محدود به خبر یا پستی است که شما قرار داده اید. اما در پرتال کابران می توانند موضوع ایجاد کرده و پیرامون آن موضوع با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند و سوالات یکدیگر را نیز پاسخ دهند. به عبارتی مدیران فرعی سایت می باشد. سایت های پورتال به علت تعامل بالای کاربران دارای بازدید زیادی هستند.

طراحی سایت شخصی

سایت شخصی
سایت شخصی

وب سایت های شخصی به منظور معرفی افراد و شخص شما استفاده می شود. می توانید به عنوان یک وکیل، پزشک، استاد و حتی دانشجو یک وب سایت شخصی در لنگرود داشته باشید و توضیحاتی در مورد خود و مهارت های خود در سایت درج کنید. همچنین می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را در سایت قرار دهید و از سایت به عنوان یک کارت ویزیت پویا استفاده نمایید. با داشتن یک سایت شخصی در لنگرود هر فردی که نام شما را در گوگل جستجو کند می تواند اطلاعاتی از شما و مهارت های شما مطالعه کند.

طراحی سایت اختصاصی

در صورتی که یک استارت آپ و فعالیت جدید را شروع کرده اید و یا حتی میخواهید یک سایت با قابلیت های مورد نظر خودتون داشتید که از ساختار شما پیروی کند، سفارش یک سایت اختصاصی در لنگرود را ثبت کنید. سایت اختصاصی تمام اجزا و بخش های آن با توجه به سلیقه و فکر شما طراحی می شود. در سایت اختصاصی می توانید ترکیبی از انواع سایت ها داشته باشید و یا به ارائه برخی خدمات بپردازید. برای سفارش سایت اختصاصی در لنگرود بهتر است از قبل شناخت کافی و کامل از طرحی که برای سایت خود در نظر گرفته اید داشته باشید. البته در صورتی که اطلاعات کافی در این باره ندارید نگران نباشید، کارشناسان شرکت بهنیا  بهترین مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهند. کافی است با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت آموزشگاهی

سایت آموزشگاهی
سایت آموزشگاهی

سایت های آموزشگاهی در لنگرود به چند دسته تقسیم بندی می شوند.

یک دسته از سایت های آموزشگاهی به صورت کاملا ساده می باشد و فقط به معرفی آموشگاه یا موسسه می پردازد و اطلاعاتی در مورد حوزه فعالیت آموزشگاه و آدرس و راه های ارتباطی در سایت قرار داده می شود.

در دسته دیگر از سایت آموزشگاهی در لنگرود علاوه بر اطلاعات دسته اول دوره ها و اساتید آموزشگاه و موسسه معرفی می شود و کاربران می توانند به صورت کامل همراه با توضیحات با تمام دوره ها و ویژگی های آموزشگاه آشنا شوند.

دسته دیگر از سایت های آموزشی علاوه بر امکانات دو دسته اول، کاربر می تواند به صورت آنلاین در دوره شرکت کند و هزینه دوره را هم به صورت برخط پرداخت می کند. حتی می توانید در صورتی که قابلیت آن را دارید دوره ها را به صورت آنلاین برگزار کنید تا دیگر نیازی به حضور هنرجو در مکان فیزیکی نباشد و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

طراحی سایت وردپرسی

سایت وردپرسی
سایت وردپرسی

سایت های وردپرسی در لنگرود برای افرادی مناسب است که نمی توانند برای ساخت سایت خیلی هزینه کنند و همچنین قصد ارتقای چندانی برای سایت خود را ندارند. در سایت وردپرسی از یک قالب آماده برای طراحی سایت استفاده می شود. (البته تا حدی امکان تغییر قالب نیز وجود دارد) سایت های وردپرسی در لنگرود در استفاده از برخی از ویژگی ها دارای محدودیت هایی هستند و هنگامی که سایت شما پیچیده تر باشد ممکن است کمی مشکل ساز شوند. بنابراین اگر قصد ایجاد یک وب سایت اختصاصی در لنگرود ندارید بهتر است که از سایت وردپرسی استفاده نکنید.

البته سایت های وردپرسی دارای ویژگی های خاص خود هستند. علاوه بر هزینه کمتری که دارند، سریع تر نیز آماده می شوند اما ایجاد برخی تغییرات در آن ها نیز مشکل و در بسیاری از موارد غیر ممکن است.

تعرفه های طراحی سایت در لنگرود

از جمله مسائل مهم در طراحی سایت در لنگرود هزینه تمام شده آن برای شما است. شرکت بهنیا به علت اینکه در استان گیلان مستقر می باشد بیشترین تخفیف را برای کسب و کار و افرادی که قصد ایجاد سایت در لنگرود برای خود دارند در نظر گرفته است. علاوه بر این ها در حالت عادی هزینه تمام شده طراحی سایت توسط تیم شرکت بهنیا بسیار پایین تر از سایر شرکت ها می باشد. ( با همان کیفیت و حتی بیشتر) کسب و کارهایی که سفارش طراحی سایت در لنگرود را در شرکت بهنیا ثبت کنند صاحب امکانات رایگان دیگر نیز می شوند و در بسیاری از مراحل نیز برای آن ها تخفیف در نظر گرفته می شود. علاوه بر این به علت اینکه تمام فعالیت های شما زیر نظر شرکت و تیم قوی آن انجام می شوند نتیجه بهتری نیز دریافت می کنید.

تعرفه طراحی سایت

شرکت بهنیا در راستای ارائه سریع ترین خدمات و راحتی کاربران، سامانه هوشمند محاسبه خودکار قیمت طراحی سایت در لنگرود را، راه اندازی کرده است. با استفاده از این سامانه می توانید به راحتی قیمت سایت در لنگرود را به دست آورید. در این بخش لیست کاملی از بخش ها و انواع سایت نمایش داده می شود و شما کافی است مواردی را که نیاز دارید با یک کلیک انتخاب کنید تا قیمت آن در لحظه و به صورت خودکار به شما نمایش داده شود.

همچنین در صورتی که با بخش های مختلف یک سایت در لنگرود و یا کسب و کار خود در دنیای دیجیتال آشنایی ندارید، شرکت بهنیا این مشکل را هم حل کرده است و گزینه هایی رو به صورت پیش فرض برای کسب و کار شما آماده نموده است. با کلیک بر روی نوع کسب و کار و یا نیاز خود، سیتم به صورت خودکار گزینه های متناسب با کسب و کار و فعالیت شما را انتخاب می کند.

برای ورود به سامانه محاسبه هوشمند و خودکار قیمت طراحی سایت در لنگرود کلیک کنید.

همچنین می توانید قیمت طراحی سایت آماده و ارزان (وردپرس) در لنگرود را که قیمت بسیار کمتری دارند را از طریق لینگ زیر مشاهده کنید. سایت های آماده به وسیله سیستم وردپرس طراحی می شوند و اصلاحا به سایت های آماده، سایت وردپرسی می گویند. برای ورود به صفحه قیمت طراحی سایت آماده در لنگرود کلیک کنید.

تعرفه طراحی گرافیک

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا در کنار طراحی سایت، طرح های گرافیکی نیز برای شما آماده می کند. در صورتی که سفارش طراحی سایت در لنگرود خود را در سایت شرکت بهنیا ثبت نمایید، کارهای گرافیکی شما با تخفیف ویژه ای توسط طراحان شرکت بهنیا انجام میگیرد.

برخی از عناوین طراحی های گرافیکی در لنگرود که توسط شرکت بهنیا انجام می شوند:

  • طراحی بنر سایت در لنگرود
  • طراحی بنر تبلیغاتی در لنگرود
  • طراحی تصاویر برای محتوای سایت در لنگرود
  • طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام در لنگرود
  • طراحی لوگو در لنگرود
  • طراحی بروشور در لنگرود
  • طراحی کاتالگ در لنگرود
  • طراحی کارت ویزیت در لنگرود
  • و ...

جهت مشاهده توضیحات بیشتر و تعرفه های طراحی گرافیک در لنگرود کلیک کنید.

تعرفه مدیریت صفحه اینستاگرام

امروزه اکثر کاربران همواره به صورت بی وقفه در شبکه های اجتماعی هستند. یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که کاربران زیادی را دارد اینستاگرام است. بنابراین داشتن یک صفحه در اینستاگرام درلنگرود به معرفی شما و دیده شدن بیشتر شما کمک خواهد کرد. علاوه براین داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی به رشد سایت شما در لنگرود نیز کمک بسیاری می کند. اما داشتن یک صفحه در اینستاگرام در لنگرود و مدیریت آن کار زمانبری است. پاسخگویی به پرس های کاربران، انتشار پست و اتوری ها، هشتگ گذاری ها، بررسی آمارهای هر پست و ... از جمله چالش هایی است که باید به آن ها بپردازید تا بتوانید یک صفحه پویا داشته باشید و بازدید های بیشتری را به مرور زمان دریافت کنید.

شرکت بهنیا با در اختیار داشتن وقی ترین کادر متخصص در زمینه تحلیل و آشنا به قوانین و الگوریتم های اینستاگرام مدیریت صفحه اینستاگرام شما درلنگرود را با قیمت مناسب بر عهده می گیرد. علاوه بر این با توجه به اینکه تمرکز اصلی اینستاگرام بر روی تصاویر و یدئو و مسائل دیداری و ظاهری است، طراحان گرافیست قالب های یکدست و زیبایی را برای پست ها استوری شما طراحی می کنند.

جهت آشنایی کامل با خدمات شرکت بهنیا در حوزه مدیریت صفحات اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که صاحب شبکه اجتماعی هستید و در اینستاگرام و ... فعالیت می کنید و احساس نیاز برای داشتن سایت نمی کنید، حتما مطلب وب سایت یا شبکه اجتماعی؟ را مطالعه کنید.

تعرفه تولید محتوا

برای اینکه یک سایت در لنگرود به صورت پویا عمل کند و کاربران را مجاب کند که همواره از سایت شما بازدید کنند، باید به صورت مستمر در سایت خود محتوایی را قرار دهید. بهترین روش برای این کار ایجاد بخشی به نام وبلاگ برای سایت است. تولید محتوا می تواند بسیار وقت گیر باشد و اغلب کسانی هم خود اقدام به تولید محتوا می کنند پس از مدتی خسته شده و به مرور زمان آن را قطع می کنند. همچنین نوشتن یک محتوای مناسب که باعث افزایش رتبه سایت در لنگرود و جلب نظر کاربران شود نیازمند توجه به معیارهای خاصی است.

از این رو شرکت بهنیا می تواند تولید محتوای سایت شما در لنگرود را در اختیار گیرد و در یک بازه زمانی کوتاه و مشخص شده محتوای جذابی را در سایت شما قرار دهد. همچنین محتواهای تولید شده شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا از نظر سئو، توضیع کلمات کلیدی، پارگراف بندی و ... کاملا بهینه شده است.

جهت مشاهده تعرفه های تولید محتوا در لنگرود کلیک کنید.

 همچنین در صورتی که آشنایی با وبلاگ (یا همان بخش محتوای سایت و مقالات) ندارید و از ارزش بالای آن آشنایی ندارید، حتما مقاله چرا باید در سایت مقاله یا وبلاگ داشته باشیم؟ را مطالعه کنید.

تعرفه مشاوره کسب وکار

در صورتی که بیش از این دارای یک وب سایت در لنگرود بودید و یا قصد دارید یک سایت برای کسب وکار خود داشته باشید باید بدانید که فعالیت در فضای دیجیتال و اینترنت با روش حضوری و فیزیکی متفاوت است. اگر هنوز آشنایی با این محیط و چالش های آن ندارید و یا احساس می کنید که بازخورد مورد نظرتون رو از اینترنت نگرفته اید و یا می خواهید جایگاه بهتری را در گوگل داشته باشید، همین حالا با کارشناسان شرکت بهنیا تماس بگیرید.

کارشناسان و متخصصین شرکت بهنیا با تجزیه و تحلیل مخصوص کسب وکار شما، جایگاه شما و رقبای اصلیتان اعلام کرده و راه کارهای پیشرفت و چگونگی پشت سر گذاشتن رقبایتان را به شما ارائه میدهند. همچنین در صورتی که وقت و یا دانش لازم جهت انجام راه کارهای ارائه شده را ندارید می توانید انجام آن را به تیم قوی شرکت بهنیا بسپارید. در صورتی که سفارش طراحی سایت در لنگرود را در شرکت بهنیا ثبت کرده باشید، مشاوره های رایگان و بهترین تخفیف ها دریافت خواهید کرد.

جهت اطلاع از تعرفه های مشاوره کسب وکار در لنگرود توسط شرکت بهنیا با ما تماس بگیرید.

نمونه کارهای طراحی سایت در لنگرود

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا با طراحی انواع سایت درلنگرود در موضوعات مختلف و با استفاده از ابزار ها و زبان های برنامه نویسی متعدد، دارای رزومه قوی می باشد. به همین منظور جهت آشنایی با برخی از نمونه کارهای شرکت در لنگرود می توانید از طریق کلیک بر روی عنوان بالا اقدام به مشاهده نمونه کارها کنید. همچنین می توانید از طریق تماس با ما و اعلام نوع کسب وکار خود، نمونه کارهای بیشتر و متناسب تر با کسب و کار خود را نیز دریافت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ستاره دار الزامی است. *