راه انداری نسخه جدید سایت شرکت بهنیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
راه انداری نسخه جدید سایت شرکت بهنیا

راه انداری نسخه جدید سایت شرکت بهنیا

نسخه جدید وب سایت شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا با طراحی جدید و امکانات جدید منتشر شد. مهم ترین ویژگی این نسخه محاسبه قیمت خودکار طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن با چند کلیک است.

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا در راستای برنامه ریزی های جدید خود تغییراتی اساسی در وب سایت شرکت ایجاد کرده است. به همین منظور نسخه جدید ا زسایت را با ویژگی هایی جدید آماده و منتشر نموده است. نسخه جدید وب سایت شرکت بهنیا به صورت کامل از ابتدا برنامه نویسی و طراحی شده است که مرور زمان بخش های آن تکمیل می شود و یا بخش های جدیدتری به آن اضافه خواهد شد. درادامه به ویژگی های این نسخه خواهیم پرداخت.

تغییرات نسخه جدید سایت شرکت بهنیا نسبت به نسخه قبلی

  • طراحی رابط گرافیکی جدید
  • افزایش سرعت بارگزاری سایت
  • زبان برنامه نویسی جدید برای پیاده سازی
  • پنل مدیریتی جدید برای مدیران
  • اضافه شدن بنر های متحرک
  • صفحات اختصاصی جدید
  • محاسبه هوشمند قیمت
  • دسترسی سریع و راحت به مطالب
  • بهبود نمایش ریسپانسیو سایت
  • طراحی اختصاصی برای دسکتاپ، موبایل و تبلت
  • استفاده از المان های گرافیکی
  • و ...

در نسخه جدید وب سایت شرکت بهنیا سعی شده است که بیشترین توجه به کاربران و مشتریان باشد. از این رو مقالات آموزشی متعددی جهت آشنایی با نحوه کار و یا حتی پیاده سازی بسیاری از امکانات تهیه شده است. همچنین مشتریان عزیز می توانند پیش از سفارش های خود علاوه بر اینکه با مطالعه مطالب مفید در مورد سفارش خود اطلاع کسب کنند، می توانند از طریق تماس با کارشناسان شرکت بهنیا به صورت تماس تلفنی و یا پرکردن فرم ها، مشاوره رایگان دریافت نمایند. در ادامه به سایر ویژگی های اضافه شده در جهت کسب رضایت مشتریان می پردازیم.

ویژگی های نسخه جدید سایت شرکت بهنیا

صفحه اصلی

صفحه اصلی وب سایت شرکت بهنیا به گونه ای طراحی شده است که بتوانید در سریع ترین زمان ممن به تمام بخش های سایت دسترسی داشته باشید و اطلاعات کافی را در تمام زمینه های فعالیت شرکت به دست آورید. از جمله ویژگی های صفحه اصلی سرعت بارگزاری آن است که باعث می شود زمان بسیار کمی را منتظر بمانید. همچنین سعی شده است که بخش هایی که باعث می شود برخی از کاربران به علت کم بودنه سرعت اینترنت در آن مشکل دارند، تنها با یک بار مراجعه کش شود ( در فضای موقت ذخیره شود) تا در مراجعات بعدی دیگر نیاز به بارگزاری موارد مربوطه نباشد که در نهایت منجر به سرعت بارگزاری سایت خواهد شد.

همچنین یک بنر متحرک در بالای سایت وجود دارد که در زمانهای خاص مانند ارائه تخفیفات و یا جشنواره ها تغییر خواهد کرد که باعث می شود با یک نگاه متوجه این جشنواره ها شوید.

برای ورود به صفحه اصلی شرکت بهنیا کلیک کنید.

خدمات

برای هر یک از خدمات شرکت بهنیا یک صفحه اختصاصی با طراحی متفاوت و متناسب با خدمت مربوطه طراحی شده است. در صفحه خدمات اطلاعات کاملی از خدمت نوشته شده است و نمونه کارهایی نیز جهت آشنایی هرچه بییشر با رزومه شرکت بهنیا گنجانده شده است. در منوی سایت خیلی راحت و سریع می توانید به صفحه خدمات شرکت دسترسی داشته باشید.

همچنین برا یهر یک از خدمات، سوالات متداولی که در ممکن است در ذهن شما شکل گرفته شده باشد به همراه پاسخ آن ها نوشته شده است تا بتوانید سریع و راحت بدون تماس به پاسخ سوالات خود برسید.

انواع خدمات شرکت بهنیا:

مطالب

جدیدترین اخبار مربوط به شرکت و محصولات تولید شده توسط شرکت بهنیا و همچنین به روز رسانی ها از طریق صفحه خبرها اطلاع رساهنی خواهد شد. علاوه بر خبرهای مرتبط با شرکت نیز خبرهای عمومی مرتبط با تکنولوژی و زمینه های کاری شرکت بهنیا نیز از همین طریق اطلاع رسانی می شود.

برای ورود به صفحه خبرهای شرکت بهنیا کلیک کنید.

از جمله تغییرات مهمی که شرکت بهنیا در یرنامه ریزی خود در نسخه جدید سایت در نظر گرفته است، انتشار مطالب آموزشی، مفید و کاربردی در صفحه مقالات است. شرکت بهنیا با استفاده از تیم قوی خود اقدام به انتشار مطالب آموزشی برای مشتریان، برنامه نویسان و تمام افرادی که به طریقی با حوزه فعالیت  شرکت بهنیا مرتبط هستند می کند. درصفحه مقالات علاوه بر محتوای آموزشی و کاربردی مطالب مفیدی جهت آگاه سازی شما مشتریان عزیز از سفارشات خود وجود دارد که با مطالعه آن ها می توانید به تحلیل درستی از سفارش خود و یا نیاز خود دست پیدا کنید. حتی اگر قصد انجام سفارش از طریق شرکت بهنیا را ندارید، این مطالب می تواند به عنوان یک مرجع آموزشی بسیار خوب برای شما عزیزان باشد تا برای سفارشات خود حتی در شرکت های دیگر از آن استفاده کنید.

برای ورود به صفحه مقالات شرکت بهنیا کلیک کنید.

محاسبه هوشمند قیمت

از مهم ترین و اساسی ترین بخش های اضافه شده به نسخه جدید شرکت بهنیا، محاسبه هوشمند و خودکار قیمت سفارشات می باشد. متخصصین شرکت بهنیا با ساعت ها جلسه و بررسی های مختلف اقدام به ایجاد الگوریتم دقیق جهت محاسبه خودکار قیمت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن کرده اند. با استفاده از سیستم هوشمند محاسبه قیمت شرکت بهنیا می توانید به راحتی و با چند کلیک قیمتی حدودی از سفارش خود را به دست آورید. جهت استفاده از این بخش نیاز به هیچ ثب نام و یا اجباری جهت سفارش پروژه ندارید و می توانید از آن به عنوان یک مرجع مهم جهت محاسبه سفارات خود و یا حتی ارائه قیمت به مشتریان خود استفاده نمایید.

برای ورود به صفحه محاسبه قیمت طراحی سایت شرکت بهنیا کلیک کنید.

برای ورود به صفحه محاسبه قیمت طراحی اپلیکیشن شرکت بهنیا کلیک کنید.

سوالات متداول

در صفحه سوالات متداول، سوالاتی که ممکن است در ذهن اکثر شما عزیزان وجود داشته باشند به همراه پاسخ آن ها قرار داده شده است. به منظرو راحتی سوالات در دسته بندی های مختلف طبقه بندی شده است. همچنین در صورتی که پاسخ سوال خود را در میان گزینه ها نیافتید و یا پاسخ برای شما کافی نبود می توانید از طریق فرم تماس با ما و یا شماره های تماسی که قرار داده شده است با کارشناسان شرکت بهنیا تماس بگیرید.

برای ورود به صفحه سوالات متداول شرکت بهنیا کلیک کنید.

برای ورود به صفحه تماس با ما - شرکت بهنیا کلیک کنید.

 

درباره ما

جهت کسب اطلاع در نحوه فعالیت و ویژگی های شرکت بهنیا و همچنین اطلاع از دستاوردها و آدرس و شماره تماس شرکت بهنیا می توانید وارد صفحات درباره ما و تماس ببا ما شوید.

برای ورود به صفحه  درباره ما -  شرکت بهنیا کلیک کنید.

برای ورود به صفحه تماس با ما - شرکت بهنیا کلیک کنید.

 

هدف شرکت بهنیا

شرکت بهنیا با هدف احترام به مشتری و هدایت مشتریان به سمت نیاز اصلی آن ها و رفع چالش ها و مشکلات آن ها اقدام به راه اندازی نسخه جدید خود نموده است تا بتواند رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز خود را جلب نماید. از این رو نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما عزیزن می تواند به سریع تر شدن این روند کمک کند. منتظر راه اندازی بخش های جدیترین  درسایت باشید.

در صورتی که هرگونه نظر، انتقاد، پیشنهاد و یا حتی سوالی در ای مورد دارید در زیر همین خبر برای ما بنویسید.

0 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ستاره دار الزامی است. *