لینگوگیم جزو 5 کاندیدای برتر جشنواره وب و موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
لینگوگیم جزو 5 کاندیدای برتر جشنواره وب و موبایل

لینگوگیم جزو 5 کاندیدای برتر جشنواره وب و موبایل

جلسه شورای داوری چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در ۹ و ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار شد و با مشخص شدن کاندیداهای چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران به کار خود پایان داد.

شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا

داوری چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار شد کاندیداهای برتر چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شدند که در این بین اپلیکیشن لینگوگیم – بازی آموزش زبان انگلیسی جزو 5 بازی آنلاین ایرانی (تحت وب) قرار گرفت.

جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره وب و موبایل ایران

 

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد. این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

در این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران 1638 اثر که شامل اپلیکیشن و وب سایت بودند شرکت کردند و پس از بررسی های اولیه و مرحله اول داوری، 1327 اثر وارد رمرحله بعد داوری شدند.

اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه بازی آنلاین ایرانی (تحت وب) در سال 1400 اثر خود را ثبت کرد و پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناساس تیم جشنواره وب و موبایل ایران در میان 12 اثر برتر گروه خود قرار گرفت و در مرحله بعد نیز از میان 12 اثر برتر به جمع 5 اثر برتر در گروه خود راه پیدا نموده است. این 5  اثر ۵ اثر توسط اعضای شورای داوری انتخاب شدند و به مرحله سوم داوری راه یافتند.

لینگوگیم جزو 5 کاندیدای برتر جشنواره وب و موبایل
لینگوگیم جزو 5 کاندیدای برتر جشنواره وب و موبایل

پس از پایان مرحله آخر داوری تمام داوران از بین 5 اثر، یک اثر را به عنوان بهترین اثر انتخاب می کنند که نتیجه آن در تاریخ 21 اسفند اعلام خواهد شد.

متن کامل خبر رو میتونید از طریق لینک زیر مطالعه کنید.

کاندیداهای چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد

5 بازی برتر آنلاین ایرانی (تحت وب)

5 بازی برتر آنلاین ایرانی (تحت وب)
5 بازی برتر آنلاین ایرانی (تحت وب)

 

معرفی اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

جهت مشاهده توضیحات کامل در مورد اپلیکیشن لینگوگیم  پست معرفی اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی را مطالعه کنید و یا وارد سایت رسمی لینگوگیم شوید.

اپلیکیشن لینگوگیم از ابتدای انتشار مورد توجه مارکت های مختلف اندروید بوده است و بارها توسط آن ها در لیست برنامه های منتخب صفحه اصلی و یا دسته بندی ها آن ها قرار گرفته است که نشان از کیفیت بالای آن دارد. جهت مشاهده جزئییات بیشتر خبر دستاوردهای اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

این اپلیکیشن در 3 مارکت معتبر اندرویدی یعنی کافه بازار، مایکت و چهارخونه قرار دارد و به صورت رایگان می توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک مستقیم برنامه همواره در سایت برنامه قرار می گیرد. علاوه بر این راه ها می توانید قبل از انتشار برنامه در مارکت ها نسخه جدید برنامه را در کانال تلگرام آن دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از کافه بازار دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از مایکت

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از مایکت

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی از کانال تلگرام

ورود به سایت اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

0 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ستاره دار الزامی است. *